Blake Booysen dołączył do zespołu Tylko, gdzie objął funkcję CFO. To menedżer z ponad 20-letnim, globalnym doświadczeniem i m.in. były szef finansów Naspersa oraz Grupy Allegro.
Ten transfer to kolejne wzmocnienie międzynarodowych kompetencji Tylko, jednej z najcenniejszych firm technologicznych i meblarskich w Polsce. Spółka chce ściągnąć kolejnych menedżerów dużego kalibru, mając przed sobą perspektywę ekspansji na kolejnych rynkach.
Tylko wzmacnia zespół
Tylko od 2015 r. szybko podbija globalne rynki. Od kilku kwartałów polska spółka zintensyfikowała też proces budowy międzynarodowego, menedżerskiego zespołu, doświadczonego w zarządzaniu dużymi organizacjami. Do Tylko dołączył więc właśnie Blake Booysen – menedżer pochodzący z RPA, który pokieruje finansami firmy. Booysen może pochwalić się imponującym CV, zebranym w kilku krajach – wcześniej był m.in. szefem finansów Naspersa oraz Grupy Allegro. Booysen był także CFO w Wehkampie, jednym z liderów e-commerce w krajach Beneluksu.
– Tylko jest w trakcie szybkiego, dynamicznego wzrostu, także w obrębie zespołów i grup menedżerskich. Jesteśmy już 190-osobowym teamem, pracującym w kilku krajach. Rekrutujemy kolejne kilkadziesiąt talentów. Stąd dołączenie Blake’a Booysena to naturalny krok, pokazujący nasze ambicje ale i możliwości. Doświadczenie Blake’a będzie nieocenionym wsparciem wobec naszych planów dalszego, szybkiego wzrostu na globalnych rynkach – podkreśla Benjamin Kuna, współzałożyciel i jeden z szefów spółki.
– Jeszcze jako CFO Grupy Allegro przekonałem się, jak wielki potencjał tkwi w firmach technologicznych z Polski. Od jakiegoś czasu obserwowałem, jak imponująco na tym tle wyróżnia się Tylko. To już duża, wciąż innowacyjna organizacja o stabilnym modelu biznesowym, wielomilionowych przychodach i obecna na wielu rynkach. Do tego zatrudniająca masę utalentowanych ludzi. To świetna receptura na to by stać się firmą wycenianą na miliardy – zaznacza Blake Booysen, nowy CFO Tylko.
Dalsza ekspansja i nowe produkty
W 2021 r. Tylko zanotowało sprzedaż na rekordowym poziomie 46,5 mln EUR. W tym roku Tylko zakłada 50-proc. wzrosty sprzedaży i łączne przychody na poziomie nawet 70 mln EUR. Pracuje nad tym doświadczony zespół: jeszcze jesienią 2021 r. Tylko ogłosiło, że jej szeregi zasilił José Villamil, dotychczasowy globalny Head of Sales w IKEA Retail, który został Chief Growth Officerem. W tym samym czasie do Tylko dołączył również m.in. Jakub Eichelberger, dotychczas zajmujący stanowisko wicedyrektora zarządzającego w agencji DDB Warszawa (został Head of Brand Marketing).
– Druga połowa tego roku zapowiada się ekscytująco, nowi członkowie teamu dają nam nową jakość a inwestorzy są gotowi dalej wspierać naszą ekspansję. Stąd wprowadzamy nowe produkty, rozwijamy współpracę z biznesem, profesjonalnymi designerami i architektami wnętrz. Nasze przychody liczymy w dziesiątkach milionów euro, ale chcemy, żeby o Tylko usłyszało jak najwięcej osób. Stąd szukamy talentów m.in. w brand marketingu – mówi Benjamin Kuna.