Sieć Dino otworzyła od stycznia do końca czerwca 2022 r. 162 nowe sklepy. W analogicznym okresie roku poprzedniego firma zanotowała 150 otwarć.
Na koniec czerwca 2022 r. sieć Dino liczyła 1975 sklepów, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 1622 markety. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 775,0 tys. mkw. wobec 633,2 tys. mkw. rok temu
Liczy się również ekologia
Dino Polska sukcesywnie realizuje również inwestycje proekologiczne, zwiększające udział zielonej energii w ogólnym zużyciu energii elektrycznej przez Grupę Dino. Zgodnie z przyjętą strategią, w I kw. 2022 r. kolejne 82 markety Dino zostały wyposażone w panele fotowoltaiczne. W ciągu minionych 12 miesięcy liczba takich obiektów zwiększyła się o blisko 400 (czyli 80 proc.), do 884. W efekcie ilość energii elektrycznej wytworzonej przez Dino ze słońca wzrosła w ciągu roku blisko 6-krotnie, do 23,5 GWh w I kw. 2022 r.
– Ostatnie miesiące to czas intensywnego rozwoju naszej sieci. Szybki wzrost skali działalności otwiera przed nami wiele możliwości i przybliża nas do osiągnięcia założonego na 2022 r. celu, jakim jest otwarcie większej liczby nowych marketów niż w 2021 r. Standardem stała się obecność instalacji fotowoltaicznych na dachach nowych sklepów należących do Spółki – komentuje Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska.