29 czerwca br. wpłynęła do spółki informacja o podpisaniu przez wszystkich sygnatariuszy trójstronnej umowy współpracy zawartej przez Spółkę z Pocztą Polską S.A. oraz Żabka Polska sp. z o.o. – poinformował Zarząd Spółki Pointpack S.A.
Przedmiotem umowy jest realizacja przez emitenta jako integratora we współpracy z Żabka Polska usług w zakresie obsługi przesyłek Poczty Polskiej S.A w punktach Sieci Żabka. Umowa rozszerza dotychczasowy zakres współpracy o możliwość obsługi przesyłek za pobraniem oraz czas trwania współpracy do 31 marca 2025 r.
Jak czytamy dalej, warunki umowy nie odbiegają od zawieranych przez spółkę umów o świadczenie usług obsługi przesyłek oraz warunków występujących na rynku usług kurierskich w obszarze pierwszej i ostatniej mili procesu logistycznego.
Spodziewany wzrost wyników
Pointpack spodziewa się, że efekty pierwszego w historii spółki przejęcia znajdą odzwierciedlenie w wynikach w przyszłym roku, a projekt – chociaż wymaga zaangażowania dłużnego – będzie procentować w dłuższym terminie – ocenił w rozmowie z PAP Biznes prezes Marek Piosik. Zarząd zakłada, że podobnie jak w poprzednich latach, także w 2022 r. spółka odnotuje wzrost wyników.
– Obecnie koncentrujemy się na budowaniu synergii wynikających z umowy zawartej z P2A BOX. Jest to projekt inwestycyjny, długoterminowy, zakładający mocne zaangażowanie dłużne w jego realizację. Dlatego spodziewamy się, że pierwsze realne efekty w wynikach będą widoczne w przyszłym roku. Będzie on przynosił rezultaty, zwłaszcza w pierwszych dwóch, trzech latach realizacji, które później – jak zakładamy – ustabilizują się – powiedział prezes.