Minęły ponad dwa miesiące od reaktywacji marki Sunset Suits na Polskim rynku. Legendarny brand, cieszący się dużą rozpoznawalnością w latach 90 powrócił pod nowymi skrzydłami i od samego początku stawia na dynamiczny rozwój w każdym aspekcie działalności.
Działania te opierając się również na wprowadzaniu innowacyjnych metod oraz usprawnianiu procesów funkcjonujących wewnątrz, oraz na zewnątrz firmy.
Optymalizacja w każdym segmencie
Priorytetem dla Sunset Suits jest zapewnienie pozytywnych doświadczeń związanych zarówno z produktami, jak i z obsługą. Podstawą jest także dostosowanie się do obecnych trendów zakupowych oraz charakterystyki klienta. Ujednolicony został marketingowy tone voice marki. W ten sposób każdy może doświadczyć ponadczasowego designu, a także legendarnej jakości w nowym, lepszym wydaniu.
Wszystko to, dzięki z powodzeniem działającej marce Giacomo Conti, która od 16 lat znajduje się w gronie czołowych polskich firm na rynku eleganckiej mody męskiej. Strategia zrównoważonego wzrostu oraz ulepszenia związane z całokształtem funkcjonowania firmy przynoszą efekty. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę na temat skuteczności poszczególnych procesów, właściciele mogli odrodzić markę Sunset Suits i wdrożyć w niej konkretne, sprawdzone rozwiązania.
Odnowiona jakość, kojarzona przez lata
Sunset Suits nastawia się na dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości, wykonanych z zachowaniem bezkompromisowej elegancji. Jest to zatem odpowiedź na potrzeby, które zgodnie z badaniami marki, klienci regularnie wykazywali na przestrzeni lat.
Na ten moment brand posiada 3 salony, otwarte w przeciągu 2 miesięcy od oficjalnego powrotu na rynek. Ponadto od początku tygodnia rozpoczęły się prace remontowe do czwartego salonu Sunset Suits zlokalizowanego w Galerii Leszno. Właściciele Giacomo Conti oraz Sunset Suits nie zwalniają tempa, równolegle rozwijając obie marki mody męskiej. W najbliższym czasie miłośnicy męskiej elegancji mogą się spodziewać kolejnych niespodzianek.