Już od 14 lat firma doradcza Ecostra GmbH prowadzi niezależne badanie performance’u rynku outletowego w Europie oparte na głosach oddanych przez przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 obiektach. Ten uważany za „punkt odniesienia” dla całej branży raport po raz kolejny wyróżnił i docenił centra Designer Outlet zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping.
W ogłoszonym właśnie dorocznym raporcie OCPRE, ROS Retail Outlet Shopping został bardzo wysoko oceniony na tle europejskiej konkurencji. Operator po raz kolejny został wybrany trzecim najlepszym europejskim zarządcą centrów outletowych pod względem sposobów radzenia sobie z pandemią COVID-19. Podobnie jak w latach 2020 i 2021, ROS utrzymał swoją wysoką, trzecią pozycję za skuteczne zarządzanie wyzwaniami stojącymi w okresie pandemii przed centrami handlowymi.
Ponadto ROS Retail Outlet Shopping został wyróżniony jako czwarty najlepszy europejski operator centrów outletowych pod względem leasingu, zarządzania i marketingu, odnotowując najwyższy wzrost spośród wszystkich europejskich operatorów (w ostatnich 2 latach: 2,56 w 2020 r. i 2,11 w 2021 r.). Jak plasowały się wyniki centrów z portfolio ROS w rankingu?
Designer Outlet Warszawa wyróżniony jako centrum outletowe odnoszące największe sukcesy w Polsce.
Designer Outlet Gdańsk wyróżniony jako 4. najlepsze centrum outletowe w Polsce.
Designer Outlet Sosnowiec wyróżniony jako 9. najlepsze centrum outletowe w Polsce.
Także obiekty europejskie zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping znalazły się na wysokich pozycjach wśród najlepiej prosperujących europejskich centrów outletowych.
Jasno wytyczone cele
– Jesteśmy bardzo dumni z rozwoju, jaki dokonał się w ostatnim czasie w zarządzanych przez nas centrach. To dowód na to, że współpraca z naszymi partnerami biznesowymi, jasno wytyczone cele i wzajemne zaufanie przynoszą zamierzone efekty. Jesteśmy dumni, że centra outletowe z naszego portfolio, pomimo wyzwań niesionych przez pandemię COVID-19, powiększały się, nawiązywały nowe, atrakcyjne współprace i poszerzały ofertę. Wszystko po to, by klienci uznawali je za najlepsze i ulubione destynacje zakupowe – powiedział Thomas Reichenauer Founder & Managing Director ROS Retail Outlet Shopping.
Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE) to jedyne ogólnoeuropejskie badanie wyników ekonomicznych marek, posiadających flagowe sklepy w minimum 3 europejskich centrach outletowych. Waga głosów jest tym istotniejsza, ponieważ swoją opinię wyrażają managerowie sprzedaży i managerowie do spraw rozwoju rynku, których marki posiadają co najmniej 3 salony w centrach handlowych w różnych krajach.
W tegorocznym badaniu wzięto pod uwagę 67 producentów, którzy prowadzą łącznie 1162 salony outletowe w europejskich centrach wyprzedażowych. Średnio każdy oceniał ok. 17,3 lokalizacji.