Sprzedaż omnichannel jest nieunikniona, dlatego niezwykle dużą wagę przywiązujemy do wszystkich jej elementów – pisze w komentarzu Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej i Rozwoju Sieci VOX.
Zapewniamy unikalne doświadczenie zakupowe, którego elementami są możliwość samodzielnego konfigurowania samych mebli na naszej platformie internetowej czy intuicyjne narzędzie online do projektowania wnętrz. Jednocześnie przywiązujemy dużą wagę do poziomu obsługi w salonach stacjonarnych. Klient może rozpocząć zakup w Internecie, a zakończyć w sklepie stacjonarnym. Najważniejsza jest jego satysfakcja z całości procesu zakupowego. Dlatego kładziemy nacisk na szkolenie personelu.
Inwestycje w e-commerce
Zadaniem doradców VOX jest profesjonalna pomoc w wyborze produktów, a w wielu wypadkach również w projekcie całego wnętrza. Salony stacjonarne pozostaną ważnym elementem naszej strategii sprzedaży. Przyglądamy się lokalizacjom przyciągającym przede wszystkim konsumentów szukających oferty związanej z wyposażeniem wnętrz.
W Internecie jesteśmy obecni na platformach profilowanych pod takim kątem, z dużą ilością użytkowników. Część naszych salonów znajduje się w centrach handlowych, nie wyobrażamy sobie jednak, aby płacić czynsz od obrotów ze sprzedaży internetowej. Inwestujemy w e-commerce, ponieważ jest to kanał sprzedaży, który w naszej branży wspiera całą sieć, a nie wyłącznie pojedyncze lokalizacje.
Komentarz został opublikowany w ramach raportu „Przyszłość centrów handlowych” przygotowanego przez PRCH i GfK.