IKEA w Warszawie testuje nowe rozwiązanie – Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus, w którym klienci będą mogli skorzystać z usługi projektowania kuchni czy szafy. Rozwiązanie to jest odpowiedzią na prężnie rozwijający się sektor deweloperski, w szczególności mieszkań. IKEA jako dobry sąsiad chce spełniać marzenia Polek i Polaków o pięknych mieszkaniach, dlatego postanowiła wypróbować nowe możliwości dotarcia do klienta. Pierwszą taką współpracę IKEA nawiązała z Deweloperem Dantex. Obok biura sprzedaży firmy Dantex w Ursusie, zlokalizowała swój pierwszy testowy punkt planowania.
Teraz swoje marzenia, by lepiej żyć na co dzień, można będzie zrealizować w Punkcie Planowania IKEA Warszawa Ursus, czyli nowym miejscu świadczenia usług i doradztwa w kwestii wyposażenia wnętrz. IKEA rozumie, że zaprojektowanie kuchni lub szafy nie zawsze jest łatwe. Konsultanci zaplanują rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Jednym z nich są meble modułowe IKEA, takie jak METOD i PAX, które dają wiele możliwości kombinacji i zestawień. Konsultanci Punktu Planowania IKEA pomogą w ich wyborze, doradzą, co najlepiej sprawdzi się w danej przestrzeni oraz podzielą się swoją wiedzą.
Nowe rozwiązania od IKEA
Konsultacje projektów w tym punkcie będą dostępne dla każdego klienta, który zapisze się na wizytę poprzez stronę IKEA.pl Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus w dogodnym dla siebie terminie.
Nasi doświadczeni konsultanci udzielą wsparcia w zaplanowaniu skrojonej na miarę potrzeb spersonalizowanej garderoby czy funkcjonalnego systemu przechowywania. Stworzą projekt kuchni, którego funkcjonalność, styl oraz bardziej zrównoważone rozwiązania sprawią, że stanie się ona centrum każdego spotkania!
Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus otwiera się 20.06.2022 r. przy Biurze Sprzedaży Mieszkań Dantex obok galerii handlowej Factory Warszawa Ursus. Będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00 – 20:00.
Rynek handlu detalicznego zmienia się bardzo szybko. W tym wymagającym środowisku IKEA chce dzielić się wiedzą na temat tego, jak żyją ludzie i inspirować ich do podnoszenia jakości życia w domu za pomocą produktów oraz rozwiązań wyposażenia wnętrz. Biorąc pod uwagę ich oczekiwania, marka stale dąży do tego, żeby wszystkie nowe formaty oraz miejsca spotkań były jak najbliżej klientów i odpowiadały na ich potrzeby. Stale więc testuje nowe formy kontaktu i inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych, rozwijając swoje podejście do sprzedaży omnikanałowej.
Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus to przestrzeń 15 mkw. zaprojektowana przez IKEA w taki sposób, by wygodnie oraz z zachowaniem wszelkich środków ostrożności przeprowadzić rozmowę z klientem. Usługa jest kompleksowa, ponieważ pomoc dotyczy także potrzebnych dodatkowych usług, w tym zamówienia transportu do domu lub najbliższego punktu odbioru w danej lokalizacji. Po wygenerowaniu zamówienia płatność odbywa się za pośrednictwem linka, który wysyłany jest na urządzenie klienta lub poprzez Centrum Wsparcia Klienta Domolinią na komputer lub smartfon.