Wojas, producent obuwia i właściciel sieci sklepów poinformował, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w maju 2022 roku wyniosła 30,124 mln zł i była wyższa o 2,4 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w maju 2021 roku.
Tylko w okresie od stycznia do maja br. wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 113,88 mln zł. To oznacza, że była ona wyższa o 18,5 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Sprzedaż w górę
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w maju br. wyniosły 20,295 mln zł i były wyższe o 14,4 proc. od przychodów osiągniętych w maju 2021 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – maj 2022 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 84,674 mln zł i były wyższe o 63,2 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Przypomnijmy, że Wojas S.A. jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią ponad 150 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji, Czechach, Białorusi i Węgrzech oraz produkuje co roku kilkaset tysięcy par obuwia.