Gdańska spółka odzieżowa LPP S.A. powołał Mikołaja Wezdeckiego na stanowisko Digital Director.
Mikołaj Wezdecki dołącza do firmy LPP po prawie trzech latach pracy dla Modivo (eobuwie.pl), gdzie dotychczas pełnił funkcję dyrektora e-commerce i członka zarządu.
Doświadczony manager od e-commerce
– Z początkiem czerwca dołączam do LPP S.A. Będę miał możliwość wspierania dalszego rozwoju tej firmy w obszarze E-commerce i Digital. LPP S.A. tworzą fantastyczni ludzie i to co mnie najbardziej cieszy to to, że będę mógł pracować właśnie z tym zespołem – komentuje Mikołaj Wezdecki, Digital Director w LPP.
Mikołaj Wezdecki wcześniej pracował m.in. w RTV Euro AGD, gdzie przez ponad sześć lat pełnił funkcję dyrektora ds. e-commerce, a także w Hoopla.pl jako Online Marketing Manager.
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć blisko 1700 salonów o łącznej powierzchni 1,4 mln m2. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia zlokalizowaną w 3 krajach, każdego roku dystrybuuje odzież i akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 24 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.