Grupa Calzedonia otworzyła prawie 350-metrowy salon w Designer Outlet Warszawa, poszerzając ofertę bielizny oraz night- i homewear dostępną w centrum. To kolejna włoska marka, która dołączyła do grona najemców.
Nowy salon prezentuje ofertę wszystkich trzech marek należących do włoskiego producenta: Calzedonii, Intimissimi oraz najmłodszej – Tezenis. Wszystkie łączy wyjątkowy design, szeroki wybór fasonów, kolorów i tkanin oraz dbałość o najdrobniejsze szczegóły.
Zróżnicowana oferta
Na półkach klienci znajdą także zmysłowe i pełne uroku propozycje sygnowane metką Intimissimi. Młodsi klienci wybiorą coś dla siebie wśród projektów marki Tezenis. To gorące trendy, kolory i inspiracje czerpane z portali społecznościowych, stale uzupełniane o nowe propozycje.
– Bardzo zróżnicowana oferta włoskich marek bieliźnianych z Grupy Calzedonia z pewnością jest ważnym uzupełnieniem naszych propozycji w tym segmencie. Miły, przyjazny wystrój salonu z pewnością sprzyja komfortowi zakupów. Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że to kolejna włoska marka fashion, która dołączyła do grupy naszych najemców – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.