Homla zrobiła kolejny ważny krok w swoim rozwoju. Firma uruchomiła sprzedaż swoich produktów na niemieckim rynku za pośrednictwem platformy Amazon.de.
Homla cały czas poszukuje kolejnych kanałów dystrybucji i nowych sposobów dotarcia do klientów. Wejście na niemiecki rynek za pośrednictwem platformy Amazon to jeden przykład. Innym było uruchomienie wiosną tego roku pierwszego meblowego showroomu o powierzchni ok. 220 mkw. Znajduje się on w Galerii Bronowice. To pierwszy, a zarazem jedyny showroom Homla w Polsce, w którym do dyspozycji klientów są meblowe bestsellery – sofy, kanapy czy komody – dotychczas dostępne online. Nowością jest również kiosk multimedialny, w którym można sprawdzić pełną ofertę marki. Dodatkowo, raz w miesiącu, odwiedzający skorzystają tu z eksperckiego doradztwa dekoratora wnętrz.
Marka Homla powstała w 2015 roku. Pierwszy salon stacjonarny ruszył rok później. Obecnie w całym kraju działa ok. 50 sklepów stacjonarnych. Firma oferuje również swoje produkty w kanale e-commerce. Oferta Homla to kompleksowe wyposażenie domu oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.