W należącej do portfolio Atrium Poland Real Estate Management Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarty został salon Kodano Optyk. W galerii stanął także Soczewkomat.
– Piękny, przeszklony salon Kodano Optyk otwarty w Galerii Dominikańskiej znajduje się przy głównym wejściu z chodnika i jest doskonale widoczny z Placu Dominikańskiego – opowiada Karol Kożusznik, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Kodano Optyk. – Dodatkowo, na poziomie -1, nieopodal wyjścia prowadzącego w tunel pod rondem, zlokalizowany jest nasz Soczewkomat – dodaje.
Dynamiczny rozwój Kodano Optyk
Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w kraju. Sieć przyciąga szerokim asortymentem opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych i szkieł kontaktowych. Poza dynamicznym rozwojem sieci stacjonarnej, Kodano Optyk – zgodnie z realizowaną strategią sprzedaży w modelu omnichannel – dużą wagę przykłada do kanału online. Obecnie prowadzony jest intensywnie projekt łączenia brandów: na miejsce marki Szkla.com, wchodzi Kodano.pl.
– Ujednolicenie to spowoduje powstanie wielu synergii, nie tylko z poziomu kosztów, ale także z poziomu UX i generowania przychodów. Zamierzamy mocno zaznaczać fakt, że jesteśmy polską firmą, polską siecią optyczną, o polskim kapitale i polskim zarządzie. Widzimy rosnący patriotyzm gospodarczy – może jeszcze nie na wzór zachodnich sąsiadów. Świadomość klientów intensywnie wzrasta, czynnik pochodzenia firmy staje się bardzo ważny w wyborze klienta, staje się reklamą samą w sobie – podkreśla Karol Kożusznik.