Marka Inglot nawiązała współpracę z firmą Wolt. To kolejny krok tej marki w stronę strategii omnichannel.
Dzięki współpracy z Wolt klienci marki Inglot będą mogli błyskawicznie otrzymać zamówione produkty. Średni czas dostawy to 25-35 minut. Dodatkową formą dostawy jest odbiór osobisty bądź ustalenie wybranego dnia i konkretnego czasu dostawy zakupów.
Usługa jest dostępna w 13 salonach w Polsce: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Gdańsku. Jak przekonują przedstawiciele Inglot, to jednak tylko początek.
Usługa INGLOT x WOLT
Skorzystanie z usługi INGLOT x WOLT jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się do aplikacji Wolt i tam wybrać potrzebne produkty z oferty Inglot. Ten rodzaj usługi doskonale wpisuje się w trend q-commerce. To trend, który dynamicznie rozwija się na świecie, i który coraz częściej widoczny jest również na polskim rynku. Szybkie dostawy to przede wszystkim domena sektora gastronomicznego i FMCG. Marka Inglot udowadnia, że trend q-commerce można wykorzystać także w branży kosmetycznej.
W Polsce Wolt świadczy usługi w 12 miastach. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Globalnie zespół Wolt liczy ponad 4000 pracowników i obsługuje klientów w 23 krajach w Europie i Azji. Łączenie kurierów tej firmy można spotkać na ulicach ok. 150 miast.