Nowo otwarty w centrum Designer Outlet Warszawa salon amerykańskiej marki to obecnie największy sklep outletowy Tommy Hilfiger w Polsce. Ma powierzchnię aż 680 mkw. Marka zaaranżowała wnętrze według najnowszego konceptu wprowadzanego na europejski rynek.
Nowoczesny koncept, według którego urządzone zostało wnętrze, oparty jest na aktualnych trendach architektonicznych, według których aranżowane są salony marki w całej Europie. Nowo otwarty sklep podzielony został na czytelne strefy, które odpowiadają różnym preferencjom klientów. Cztery stanowiska kasowe usprawniają obsługę kupujących i zapewniają najwyższy komfort podczas zakupów.
Szybkie reagowanie na customer request
Co więcej, salon w Designer Outlet Warszawa wyposażony został w jedyny w Polsce, najnowszy system RFID (Radio Frequency Identification), który ułatwia profesjonalną obsługę klienta w kontekście szybkiego reagowania na tzw. customer request.
Rozwiązanie to w postaci bramki RFID i znaczników towarów pozwala na bieżące monitorowanie faktycznych stanów magazynowych oraz lokalizacji asortymentu w strefach.
– Marki, które rozwijają się wraz z naszym centrum, podobnie jak my, nastawiają się na stałe polepszanie komfortu i obsługi klienta. Wspólnie budujemy client experience czyli doświadczenia zakupowe. Kupujących do Designer Outlet Warszawa przyciąga ciekawy mix marek, szeroka oferta gastronomiczna, ale i jakość salonów. Dlatego tym bardziej cieszą nas modernizacje i innowacje wprowadzane przez najemców – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Największy w Polsce salon marki Tommy Hilfiger usytuowany jest tuż przy głównym wejściu do centrum. Klienci znajdą tam szeroki wybór odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.