ALDI otwiera swoje pierwsze sklepy w Jaworze, Łowiczu i Krotoszynie. – Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów – mówi Eliza Polak, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
27 kwietnia ALDI otworzy dla klientów pierwsze sklepy w Jaworze, Łowiczu i Krotoszynie. W dniu otwarcia przed sklepami na odwiedzających ALDI czekać będzie Foodtruck ALDI, w którym za okazaniem paragonu będzie można odebrać bezpłatny poczęstunek na wynos. Oprócz tego rozdane zostaną torby z produktami marek własnych ALDI. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.
Do 70 otwarć rocznie
ALDI z każdym rokiem przyspiesza rozwój, systematycznie i konsekwentnie zwiększając liczbę otwarć o 60-70 rocznie. Ekspansja sieci oznacza również potrzebę zatrudniania nowych osób, a dla partnerów biznesowych i kontrahentów dyskontera, rosnące zapotrzebowanie na ich produkty czy usługi. Choć sieć koncentruje się na ekspansji w największych metropoliach takich, jak Warszawa czy Wrocław to otwiera także placówki w mniejszych miejscowościach, w tym turystycznych. Proces ten wspomagany jest przez dziewięć biur ekspansji w całej Polsce.
– Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w ALDI znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ ALDI ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz ALDI zawsze ALDI. Wierzymy, że klienci w naszych nowych lokalizacjach w Jaworze, Łowiczu i Krotoszynie znajdą również to „coś” i zyskają przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów – tłumaczy Eliza Polak, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
Sklepy ALDI przygotowane są zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Powierzchnia każdego z nowych sklepów ALDI wynosi niemal 1,5 tys. mkw. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Tuż przy wejściu na klientów czekają komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych.