Producent obuwia i właściciel sieci sklepów Wojas w marcu 2022 roku wypracował skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 22 044 tys. zł, co oznacza spadek o 4,5 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w marcu 2021 roku.
W okresie styczeń – marzec 2022 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 55 001 tys. zł i była wyższa o 2,6 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Rośnie sprzedać detaliczna
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w marcu 2022 roku wyniosły 17 121 tys. zł i były wyższe o 55,1 proc. od przychodów osiągniętych w marcu 2021 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – marzec 2022 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 42 203 tys. zł i były wyższe o 50,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Wojas S.A. jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią blisko 180 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji, Czechach, Białorusi i Węgrzech oraz produkuje co roku kilkaset tysięcy par obuwia.