66 sklepów – tyle w pierwszym kwartale 2022 roku otworzyła sieć Sieć Dino. Dzięki dynamicznej ekspansji liczy już 1880 punktów sprzedaży.
Dino Polska S.A. nie ustaje z rozwojem sieci stacjonarnej. W okresie od stycznia do końca marca 2022 r. sieć otworzyła 66 nowych sklepów. W analogicznym okresie 2021 roku otworzyła ich 59.
Na koniec marca 2022 r. sieć liczyła 1880 sklepów wobec 1532 rok wcześniej.
Tempo rozwoju ma zostać utrzymane
Dzięki nowym otwarciom, powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 736,7 tys. mkw. wobec 597,1 tys. mkw. rok temu.
– Naszym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju w 2022 r. Dostrzegamy wśród konsumentów dużą potrzebę robienia codziennych zakupów blisko miejsc ich zamieszkania, w zaufanych sklepach oferujących pełną dostępność i powtarzalną, wysoką jakość produktów – mówi Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska S.A.