W Maxi Zoo ważną rolę w komunikacji z klientem odgrywa jej wielokanałowość. Zdajemy sobie sprawę, że osoby odwiedzające nasze sklepy należą do różnych grup wiekowych i staramy się dobrać środki przekazu odpowiednio do każdej z nich – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
– Dlatego na przykład nie zrezygnowaliśmy z gazetek promocyjnych w formie papierowej, bo z rozmów z klientami wiemy, że jest to w dalszym ciągu pożądany sposób informowania o nowych produktach i ofercie specjalnej. Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów także w Internecie. Jednak najważniejszy jest dla nas bezpośredni kontakt. Nasi doradcy w sklepach każdego dnia służą pomocą i radą oraz udzielają odpowiedzi na pytania dotyczące nie tylko asortymentu produktowego, ale przede wszystkim na te związane z kompleksową opieką nad domowymi pupilami. Mam nadzieję, że to sprawia, że nasi klienci czują się docenieni i zaopiekowani i tym chętniej wracają do zakupów w naszych sklepach stacjonarnych i sklepie online – kontynuuje Wojciech Kamiński.
Dodatkowo, dzięki partnerstwu w Programie PAYBACK, firma oferuje klientom szereg dodatkowych korzyści, na przykład szybsze zbieranie punktów, które później można wymienić na nagrody, możliwość wymiany zebranych punktów na zakupy w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym, co obniża kwotę rachunku. Zebrane punkty można również przekazać w formie darowizny na organizacje charytatywne współpracujące z PAYBACK.
– Dla nas istotne jest to, że współpraca z Programem PAYBACK pozwala nam jeszcze lepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów. Ma to szczególne znaczenie w tym roku, ponieważ z okazji obchodzonego jubileuszu 10-lecia przygotowaliśmy dla nich szereg dodatkowych atrakcji i specjalnych ofert promocyjnych – podkreślił Wojciech Kamiński.
3,5 mln klientów
Sieć Maxi Zoo do Programu PAYBACK dołączyła w czerwcu 2020 roku. – Dzięki temu nie tylko oferujemy naszym klientom szereg nowych możliwości związanych z wykorzystaniem zdobywanych punktów w naszych sklepach, a także u innych partnerów programu, ale również mamy dostęp do informacji na temat ich preferencji zakupowych. PAYBACK przeprowadził wśród uczestników swojego programu badanie zachowań osób posiadających zwierzęta domowe, dotyczące między innymi zakupów i akcji charytatywnych. To dało nam dodatkową wiedzę na temat tego, czego oczekują od nas nasi klienci – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi klientami i reaguje na informacje od nich pozyskane. Dba o swoich klientów na każdym etapie – począwszy od ofert i promocji, poprzez łatwo dostępną wiedzę merytoryczną – zarówno pracowników sklepów, jak i szereg wartościowych porad dla opiekunów zwierząt na stronie www.maxizoo.pl. Jak pokazują liczby, ta strategia procentuje. Tylko w zeszłym roku w sklepach stacjonarnych sieci zakupy zrobiło ponad 3,5 miliona klientów.