Na mapie Polski pojawił się kolejny sklep z logo Tchibo. Chodzi o format pop-up otwarty w centrum handlowym Plaza w Toruniu.
– Właśnie otworzyliśmy kolejny pop-up w toruńskiej Plazie. To doskonały sposób na weryfikację danej lokalizacji – poinformował Szymon Łukasik – Senior Expansion w Tchibo Polska.
Tchibo testuje lokalizacje
Tchibo poszukuje lokali o powierzchni ok. 150-200 mkw. Przedstawiciele firmy przyznają, że są otwarci na tzw. salony testowe. Chodzi o wypróbowanie nowej lokalizacji poprzez otwarcie na krótki czas sklepu w modelu pop-up.
Taki projekt został zrealizowany m.in. w Galerii Bronowice. Sklep łączy profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu. W ponad 160-metrowym punkcie, zlokalizowanym na poziomie 0, znajduje się również bar kawowy – miejsce, w którym klienci mogą spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy.
Firma Tchibo jest jednym z największych detalistów i producentów kawy posiadającym ponad 1 tys. własnych sklepów. W Polsce marka obecna jest od 30 lat i posiada ponad 50 punktów stacjonarnych. Prowadzi także sprzedaż internetową.