Adidas i New Balance otworzyły ponownie swoje salony w Galerii Krakowskiej po gruntownej przemianie. Do grona najemców dołączyła również Puma. Łącznie niemal 700 mkw. sportowych emocji modowych.
Galeria Krakowska nieustannie rozwija szeroką ofertę modową.
– Bardzo nas cieszy rozszerzenie segmentu sportowego Galerii o tak prestiżowe i lubiane marki, jakimi są Puma oraz Adidas i New Balance, których salony otworzyły się ponownie po relokacji. Wszystkie trzy brandy są synonimami jakości, rozpoznawalności i sympatii klientów na całym świecie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Wiemy, że nowo otwarte salony cieszą się dużą popularnością wśród naszych Klientów, co nas zupełnie nie dziwi – w końcu są to ukochane przez wielu marki, a wiosna sprzyja podejmowaniu aktywności fizycznej – dodaje Jarosław Szymczak.
Nowe sklepy znanych marek
Salon New Balance jest obecny w Galerii Krakowskiej od kilkunastu lat, niedawno zaś przeszedł gruntowną przemianę i otworzył się w nowej lokalizacji o ponad dwukrotnie powiększonej powierzchni, wynoszącej obecnie prawie 220 mkw. Relokowany salon wyróżnia nie tylko znacznie większa przestrzeń, ale także odświeżony koncept wystroju i zupełnie nowa strefa VIP z ikonicznymi produktami MADE, pochodzącymi z limitowanych edycji amerykańskich i brytyjskich.
Jak mówią przedstawiciele New Balance: „Stoimy za czymś większym, niż tylko sneakersy. Wspieramy tych, którzy nieustraszenie kierują się swoimi pasjami. Celebrujemy sport. Postępujemy właściwie z ludźmi oraz naszą planetą. Razem wprowadzamy znaczące zmiany w społecznościach na całym świecie. We Got Now”.
Kluczową kwestią dla marki jest obecnie dbałość o produkcję z poszanowaniem zrównoważonego rozwoju i troski o środowisko. New Balance posiada 63 sklepy w Polsce, z czego 3 w Krakowie. Salon New Balance znajduje się w Galerii Krakowskiej na poziomie +1.
Ponownie otwarty po gruntownym remoncie sklep Adidas w Galerii Krakowskiej został zaprojektowany zgodnie z założeniami najnowszego konceptu – Stadium. Jak mówią przedstawiciele marki: “Stało się tak, bo jako marka wierzymy, że przez sport mamy moc, by zmieniać życie; stworzyliśmy miejsce, gdzie sportowcy mogą się przygotować do wyjścia na pole gry. Bez znaczenia, czy zamierzasz pokonywać własne bariery, czy osiągać sukcesy na skalę światową – Stadion to miejsce, gdzie spełnisz swoje marzenia”.
Powierzchnia sklepu to ponad 350 mkw., na których znajduje się asortyment zarówno Originals, jak i sportowy. Adidas znajduje się na poziomie +1.
Nowy najemca sportowy
Nowinka w portfolio Galerii Krakowskiej – Puma – jest jedną z wiodących marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwijaniem, sprzedażą i promocją obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.
Powierzchnia nowo otwartego sklepu w Galerii Krakowskiej to 101,5 mkw., a wystrój wnętrza utrzymany jest w jednolitym stylu – dla zachowania spójności marki. Elementami aranżacji, wyróżniającymi salon Pumy w Galerii na tle innych sklepów marki, są metalowe ażurowe elementy, ekspozycja butów na szklanych, podświetlanych półkach oraz rozbudowana strefa przymierzalni z pufami o różnych kształtach i rozmiarach. Salon Puma znajduje się na poziomie -1 w Galerii Krakowskiej.