Sieć TEDi rozszerza współpracę z Gemini Holding. Już niebawem sklep marki zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała.
Popularne sieci oferujące produkty zawsze w niższych cenach, w tym zwłaszcza z kategorii non-food, coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na polskim rynku, inwestując w najem w atrakcyjnych lokalizacjach.
Temu rozwojowi sprzyjają trendy konsumenckie. Aż 2/3 Polaków podczas zakupów zwraca uwagę na cenę wybieranego towaru – wynika z badań Shoppers’ Perspective. Jednocześnie, stale rośnie odsetek kupujących, dla których kluczowa jest jakość i dobra cena. Ten związek istotny jest już dla 34 proc. Polaków.
– W ostatnich 2 latach obserwujemy prawdziwy wysyp sklepów marek ekonomicznych, zwłaszcza formatu EDLP (everyday low prices). Te inwestują w najem już nie tylko w retail parkach czy centrach convenience, jak to miało miejsce w przeszłości. Coraz częściej na orbicie ich zainteresowań pojawiają się lokale w dużych galeriach handlowych, mających pozycję rynkowych liderów – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
TEDi inwestuje w Gemini Park
Tak też jest w przypadku Gemini Park Bielsko-Biała. Po udanym debiucie marki TEDi w Gemini Park Tychy pod koniec 2018 roku, sieć rozszerza współpracę z Gemini Holding. Owocem tego będzie nowy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała. Jego otwarcie zaplanowano na późną wiosnę 2022.
– Od 3 lat sieć handlowa TEDi jest zadowolona z rozwoju w Tychach. Dlatego też nasza współpraca zostaje rozszerzona o drugi obiekt z rodziny Gemini Park – informuje Joanna Zemczak. Marka wynajęła w bielskim centrum handlowym lokal mający ok. 900 m kw. W jego ofercie będzie można znaleźć artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. artykuły drogeryjne i kosmetyczne, papiernicze, DIY, zabawki, artykuły dla zwierząt, a także dodatki do domu.
– Planując rozwój tenant-mix’u Gemini Park, staramy się śledzić nie tylko nowości na rynku retail, ale przede wszystkim trendy konsumenckie oraz to jak zmieniają się oczekiwania względem oferty galerii, zwłaszcza na lokalnym rynku. Mając tak szeroki obraz widzimy, jak marki ekonomiczne zyskują na popularności i jak bardzo są pożądane przez kupujących – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
– Sklepy tej kategorii generują także znaczące obroty. Poszerzenie oferty o kolejny brand jest więc naturalnym ruchem nastawionym na podniesienie atrakcyjności Gemini Park. Tym bardziej, że TEDi to jeden z liderów w swoim segmencie. Marka, doskonale znana, która od kilku lat podbija krajowy rynek” – dodaje.
W całej Europie działa już ponad 2650 tys. sklepów TEDi, zatrudniających ponad 24 tys. pracowników. Marka obecna jest w 11 krajach. Dzięki nowemu otwarciu brand jeszcze wyraźniej zaznaczy swoją obecność na Podbeskidziu.