W zeszłym tygodniu firma GO Sport Polska, która posiada ok. 30 sklepów na naszym rynku, została wystawiona na sprzedaż. Firm od trzech lat jest własnością singapurskiej spółki Sportmaster, której właścicielami są osoby pochodzenia rosyjskiego. Obecnie zarząd GO Sport Polska poszukuje kupca, ale prowadzi już wstępne rozmowy.
– Zmiany właścicielskie mogą nastąpić jeszcze w tym roku. Sytuacja jest dynamiczna, o wszystkich zmianach będziemy informować na bieżąco. Na ten moment nie przewidujemy otwarć, zamknięć ani relokacji naszych sklepów – mówi redakcji Omnichannelnews.pl Justyna Gościńska, CEO GO Sport Polska.
Inwestycje w rozwój sieci sklepów GO Sport
– W 2021 roku podjęliśmy szereg działań, których celem było zbudowanie oferty jak najbardziej dostosowanej do zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów. W kanale stacjonarnym zrewidowaliśmy portfolio marek międzynarodowych oraz wzmocniliśmy ofertę tych, które cieszyły się największą popularnością. Zwiększyliśmy ofertę obuwia oraz odzieży z kategorii sportstyle, która zyskała dużą popularność w okresie pandemii Zmieniliśmy sposób prezentacji naszej oferty w sklepach – zadbaliśmy by była bardziej przejrzysta i odpowiadała na kluczowe potrzeby zakupowe. Wzmocniliśmy także komunikację naszego programu lojalnościowego FeelGood! i poszerzyliśmy pakiet ofert specjalnych dla uczestników programu – mówi Justyna Gościńska.
– W naszym sklepie internetowym wprowadziliśmy specjalne rabaty i oferty, dostępne tylko online. Wdrożyliśmy również specjalną ofertę fitness, dostępną również wyłącznie w sprzedaży internetowej. Równocześnie mocno zrewidowaliśmy ofertę, skupiając się na najbardziej popularnych markach i produktach – dodała Justyna Gościńska.