Kolejne marki dołączają do grona najemców nowopowstającej Galerii Tarnobrzeg. Nie zabraknie także punktów usługowych. Na otwarcie swoich sklepów w obiekcie zdecydowały się Dealz, Apart oraz bank PKO, które zajmą łącznie niemal 1 000 mkw.
Największą powierzchnię spośród nowych najemców, aż 460 mkw. będzie miał sklep międzynarodowej sieci Dealz oferujący szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach, począwszy od artykułów spożywczych i drogeryjnych, poprzez dekoracje i wyposażenie domu aż po zabawki, narzędzia i produkty dla zwierząt.
Z kolei salon lidera branży jubilerskiej w Polsce – sieci Apart, będzie liczył 120 mkw. W tarnobrzeskim centrum nie zabraknie także niezbędnych usług, wśród których znajdzie się m.in. placówka banku PKO, która zajmie 350 mkw.’
Komercjalizacja w toku
– Bardzo się cieszę, że kolejne firmy dołączają do grona najemców Galerii Tarnobrzeg. Od samego początku pracy przy tej inwestycji zależy nam na stworzeniu wyjątkowego miejsca, jakiego dotychczas brakowało na handlowej i rozrywkowej mapie miasta. Chcemy, aby każdy czuł się tu jak u siebie, a galeria stała się wizytówką miasta. Dużą rolę przykładamy także do dbałości o otoczenie obiektu, dlatego w ramach tej inwestycji m.in. zrewitalizujemy zabytkową ulicę Dominikańską, która w części stanie się pieszym deptakiem. Jestem przekonany, że zróżnicowana oferta handlowa i usługowo – rozrywkowa jaką zapewnią nasi najemcy nie tylko sprosta potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców Tarnobrzega oraz okolicznych miejscowości, ale także wpłynie na poprawę wizerunku miasta – mówi Leszek Dąbrowski, prezes Master Development Poland, współinwestor Galerii Tarnobrzeg.
Galeria Tarnobrzeg to nowoczesny obiekt powstający w ścisłym centrum Tarnobrzega przy ul. Sikorskiego i Dominikańskiej. Na powierzchni 16 000 mkw.GLA zaplanowano około 60 lokali handlowych i usługowych. Znajdą się wśród nich sklepy z markami modowymi oferujące odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn, dzieci, jak i odzież sportową oraz różnego rodzaju akcesoria sportowe. Dostępne będą także sklepy z branży beauty, lokale oferujące nietuzinkową biżuterię, a także akcesoria do wyposażenia wnętrz. Kluczową częścią oferty będzie też supermarket spożywczy oraz sklepy dyskontowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Strefę rozrywkową stworzą liczne kawiarnie i restauracje oraz wielosalowe kino na poziomie, w których będzie można przyjemnie spędzić czas ze znajomymi, rodziną i przyjaciółmi.
– Galeria Tarnobrzeg od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych najemców z różnych branż. Ich obecność pozwoli nam stworzyć wyjątkową i różnorodną ofertę dla przyszłych klientów, na którą wszyscy czekają – mówi Izabela Polak – Chmielewski, Leasing Manager, The Blue Ocean Investment Group, wyłącznego agenta odpowiedzialnego za komercjalizację obiektu.
W bliskim sąsiedztwie centrum handlowego znajdują się osiedla mieszkaniowe, a także instytucje publiczne takie jak Urząd Miejski, Sąd Rejonowy czy szkoły. Dzięki położeniu przy głównej arterii komunikacyjnej Tarnobrzega – drogi wojewódzkiej nr 723 (ulica Sikorskiego) – wygodny dojazd do galerii będą mieli zapewniony także klienci z okolicznych miejscowości.
Do dyspozycji klientów galerii będzie także wygodny i przestronny parking podziemny, który pomieści ponad 300 samochodów. Inwestorzy zadbali także, aby budynek centrum wpisywał się w najbliższe otoczenie i spełniał najnowocześniejsze standardy technologiczne oraz najwyższe wymogi ekologiczne.