Skonsolidowane przychody Grupy VRG w styczniu 2022 roku wyniosły 81,7 mln zł, co oznacza wzrost o 145,6 proc. rok do roku – podaje spółka w komunikacie
Przychody ze sprzedaży detalicznej i zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w styczniu 43,9 mln zł. Tym samy wzrosły o 128 proc.w porównaniu do roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w styczniu 36 mln zł i były wyższe rok do roku o 190,9 proc.
Przychody online spadają
Sprzedaż online ukształtowała się w styczniu na poziomie 18,2 mln zł, co oznacza spadek rdr o 18,2 proc.
Grupa VRG poinformowała, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu wyniosła 51,2 proc. i była wyższa rdr o 8,1 pp. Udział sprzedaży online w styczniowych przychodach VRG stanowił 22,2 proc.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia wyniosła 52,4 tys. m kw. i była niższa o 0,6 proc. niż rok wcześniej.