W ciągu ostatnich miesięcy do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyli topowi przedstawiciele branży bieliźniarskiej – włoskie Intimissimi Uomo i francuski Etam. Obie marki cechuje wyjątkowa jakość i zaangażowanie w życie społeczności – idee, które są bliskie także zarządcy Manufaktury.
Intimissimi Uomo to nowy koncept grupy Calzedonia – salonu z męską bielizną. Oferta marki dedykowana jest do nowoczesnych mężczyzn, którym zależy na wysokiej jakości produktu. Salon w Manufakturze oferuje nie tylko bieliznę, ale także basicowe elementy garderoby – koszulki, bieliznę nocną, skarpety czy stroje kąpielowe. Klasyczny wystrój lokalu, utrzymany w stonowanych kolorach, pozwala nie tylko na idealną ekspozycję elementów garderoby, ale także tworzy specyficzny klimat męskiej garberoby. Wszystko to oczywiście utrzymane w iście włoskim stylu – z dbałością o każdy detal!
Manufaktura z nowymi butikami
Drzwi swojego butiku otworzył także Etam. Salon w nowej lokalizacji w Manufakturze jest urządzony według najnowszego konceptu marki i świetnie wpisuje się w industrialną przeszłość tego miejsca. Za witryną utrzymaną w loftowym klimacie, kryje się pełna oferta francuskiej marki. W jej skład wchodzi nie tylko bielizna klasyczna i premium, ale także piżamy, odzież domowa czy akcesoria.
– Cieszymy się, że nasze portfolio powiększa się o marki, które są nie tylko symbolem najwyższej jakości, ale także prężnie działają na rzecz swojej społeczności. Etam znany jest z działań na rzecz emancypacji kobiet, z kolei Intimissimi Uomo kreuje nowy obraz współczesnego mężczyzny. Zależy nam na współpracy z markami, które angażują się w kwestie społeczne, bo sami chętnie działamy lokalnie. Odpowiedzialność społeczna to ważna część naszej identyfikacji – podsumowuje Monika Langner, rzeczniczka prasowa Manufaktury.
Salony Intimissimi Uomo i Etam znajdują się na parterze galerii handlowej Manufaktury.