18 listopada marka oddała do dyspozycji klientów stolicy Małopolski nowatorski koncept sklepu stacjonarnego. W ofercie produkty od eobuwie.pl, interaktywne przymierzalnie oraz popularne usługi: esize.me i Reserve&Collect. W zakupach pomaga humanoidalny asystent sprzedaży – robot Pepper. To już 28. sklep spółki na terenie kraju.
W krakowskim salonie (poziom I galerii), który zajmuje ponad 1 300 mkw., postawiono na pełną digitalizację. Produkty prezentowane są na tabletach i ekranach multimedialnych. Oprócz dotychczasowych rozwiązań, znanych ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla interaktywnych przymierzalni.
Nowatorskie usługi
Klienci mogą skorzystać z wygodnej usługi Reserve&Collect i zarezerwowane produkty przymierzyć w nowoczesnych garderobach. W dowolnym momencie mogą zamówić do sklepu produkty z oferty
online eobuwie.pl oraz MODIVO. Kiedy zamówienie będzie skompletowane, otrzymają powiadomienie SMS.
Do dyspozycji klientów jest również usługa esize.me. To system skanowania stóp w 3D. Dzięki niemu klient otrzymuje rekomendację rozmiaru obuwia z całej oferty dostępnej online, niezależnie od marki czy fasonu. I to wszystko bez konieczności przymierzania butów.
Dla aglomeracji krakowskiej przygotowywana jest także usługa “eobuwie.pl express”, czyli dostaw tego samego dnia.
Rozwój według strategii omnichannel
– Stawiamy na najwyższe standardy obsługi, dlatego na terenie aglomeracji krakowskiej jeszcze w tym roku zaoferujemy dostawę tego samego dnia. Zaproponujemy klientom konkretne przedziały czasowe, aby mogli określić dogodną godzinę wizyty kuriera z zakupami – mówi Damian Zapłata, prezes eobuwie.pl S.A. I dodaje: – Koncept sklepu stacjonarnego z dostępem do oferty dwóch niezależnych brandów to kolejny innowacyjny krok, który wynika ze strategii omnichannel spółki. Na miejscu dostępnych będzie blisko 150 tys. produktów z oferty premium, casual i sport. Wykorzystujemy rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie kompletnej oferty online oraz sięganie po modowe inspiracje.
W związku z otwarciem w salonie obowiązują specjalne akcje rabatowe, nawet do -60%, organizowane są także liczne konkursy z nagrodami od marek partnerskich.
Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą – MODIVO.