Skonsolidowane przychody Grupy VRG, właściciela marek z segmentu odzieżowego i jubilerskiego, w październiku 2021 roku wyniosły 82,9 mln zł, co oznacza wzrost o 55,8 proc. rok do roku – wynika z komunikatu spółki.
Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 804,1 mln zł i były wyższe rdr o 19,1 proc.
Rośnie segment odzieżowy i jubilerski
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w październiku około 42,1 mln zł i były wyższe o około 51,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. W okresie styczeń-październik w tym segmencie przychody wyniosły około 418,3 mln zł i były wyższe o około 6 proc..
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły w październiku około 38 mln zł i były wyższe o około 58,8 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 361 mln zł, czyli wzrosła o 39 proc. rok do roku.
Wyższe przychody z e commerce
Sprzedaż online ukształtowała się w październiku na poziomie 9,7 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 35,4 proc. Łącznie w okresie styczeń-październik sprzedaż online wyniosła 151,3 mln zł, co oznacza spadek o 4,2 proc. rok do roku.
Natomiast skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta przez VRG w październiku wyniosła około 55,1 proc. i była wyższa rok do roku o około 0,8 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 52,5 proc. i była wyższa o 4 pp.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października wyniosła 52,2 tys. mkw. i była niższa o 1,5 proc. niż rok wcześniej.